Daha iki ay geçmiş bence akışına bırak benim kürtajdan tam 9 ay sonra hamile kaldım. Her ay erken gebelik testi yapıyordum hep negatif. En son ayrıntılı doktora görünme kararı almıştım ki hamile olduğumu öğrendim çok şükür. Eskiler kafaya takmayınca olur diyorlardı gerçekten öyle oldu