Mrvfndk Kizlar gobegimde cizgi olustu koyulasmis birazda acaba bu cinsiyeti belirler mi sizin de var mi benm asagiya dogru cizgi olusmus .doğumdan sonra geciyor mu acaba.
Greyy90 Mrvfndk doğumdan sonra hormonlar eski seviyesine düştüğü için geçiyor benimde oldu hatta görenler koyulaşmış bunun arkası erkek diyor 😀 kızıma hamileyim bu arada 😊
Esen80 Mrvfndk bende de oldu 20. Haftadayim bebeğim de kız. Ama cinsiyetle alakası yoktur. Genel olarak oluyor
M_agayeva Greyy90 bəndə çok koyu oğlum olucak ana ikinci kiz istiyorum ne yanı ikinci seni erkek olur 🤭
Snmgks Fatmaa01 bende 24. Haftadayım benimde olmadı. Bazıları Allah Allah olması lazım diyerek korkuttular beni ama sizi de okuyunca rahatladım
Meron Benimde son ayıma girince iyice koyulaştı ama Doğumdan sonra geçiyormuş cinsiyetle alakası yok arkadaşımdada oldu onun ki erkek benim ki kız 👧
semdem1 Meron Kaçıncı haftada belirginleşti canım benim 22 hafta şuanda çizgi oluşmadı ya erken ya da hiç oluşmayacsk 🙈😊
DBaybars Bende de var göbek deliğimin altında kalın ve koyu, göbek deliğimin üst kısmında da var ama çok incecik şekilde. Bebeğimin cinsiyeti kız, cinsiyetle alakası yok böyle şeylerin tabi
Fatmalper1 Benim göbek deliğimin sadece altı ama çok koyu değil 🙈 kız olunca öyle olur derler ama benim oğlum olucak inşallah🥰🤲🏻 Çizgimi ilk farketmem çok güzeldi aaa çizgim var diye şaşırmıştım çünkü bugün bişey yoktu ertesi gün çizgim vardı bi anda gelişiyor her şey çok heyecanlı her gün bugün ne olucak demek çatlak kontrol etmek biraz üzücü ama 😂😂😂
Burcugaz Cinsiyetle alakası yok bende olmadı çizgi ama göbek deliğim siyahlaştı doktoruma sorduğumda hamilelerde olur dedi ğöğüs altından başlayıp göbekl deliğine kadar çizgi oluşur dedi bazılarında göbek deliğinden başlayıp aşağıya gider dedi oluyomuş yani
Mrvfndk Burcugaz hersyin yapisi farkli allah ona göre veriyo demek mucize. Allah tez zamanda kucagnza almayi nasip etsnninsallah 🤗🤗🤗
Arasbaran Mrvfndk doğum çizgisi o çizgiyle bebek memeyi buluyormuş hastanede gebe okulundaki ebe söyledi banada. Bendede var. Normalde beyaz bir çizgi fakat hormonlar nedenıyle tenimiz farklı renk oluyor mesela benim karın bölgem koyulaştı oyuzden çizgide koyu renkli