Merhaba sevgili anne adayları ve anneler bende doğum sürecimi sağlıkla atlattım bugün 16. Gündeyim ve anca yazabiliyorum. Benim doğum hikayem 36+2 gecesinde başladı burda bir çok forumda normal doğum yapmak istediğimi ve buna göre doktor seçimi yaptığımı söylemiştim ama hayat sen planlar yaparken başına gelenlermiş ve gerçekten bebek doğum şeklini seçiyormuş anne ya da doktor değil. Bebeğim asla baş aşağı dönmedi hep tersti. Ve bir ümit 28 den sonra bekledik hep ama bir türlü dönmedi ve kendimi sezeryan doğuma psikolojik olarak hazırlamaya çalıştım. 2 ocak gecesi sürekli tuvalete taşındım sanki büyük tuvaletimi yapma isteğim vardı ama bir türlü yapamıyordum en son gece 1:30 gibi tam yatakta dalmışım ve bir tekmeyle ve acıyla yatakta iki büklüm kaldım eşimde uyandı o halime adet sancısındaki olan bel ağrısı gibi bir ağrı başladı belimde hemen wc ye gittim ve içimden böylr jöle gibi bişiy aktı ve hafif bir kan pıhtısı gördüm wcde ama yinede emin olamıyorum tuvalette çişimi yapıyordum yoksa suyummu geliyordu? Eşimden en son depend kilot istedim ve giydim onu giyer giymez zaten bayağa suyum kiloda geldi. Doktorumuza yazdık tabi eşim işk gelen suyu pembe görünce doktoruma kanlı demiş bu yüzden apar topar hastaneye gittik daha doğum çantam bile tam değildi onları ayarlamaya çalıştık panik halde 2 de hastanedeydim ve ebe açıklığıma baktı 2 cm açıklığım varmış ama sancım 15 dk bir geliyordu oda bel ağrısı şeklinde ama bebek tersti ebe ayaklarına dokunuyorum ben dedi başka doktor geldi ultrasondan baktı ve kızım hala tersti mecbur sezeryan dendi.kaçta ameliyathaneye alındım hatırlamıyorum ama 4:34 de kuzum çıkmıştı eşimle mutluyduk ama ben sezeryan dolayısıyla çokta duygu bımbadı bir anne değildim sürekli titriyordum ameliyat boyunca epidural anastesiz sırasında doktorum elimi tutuyordu o kısımda bayağa gerildim ama inanaçın hiç birşey hissetmiyorsunuz sizi kaç kat kesiyorlar ama sıfır acı sadece bebeği çılartırken biraz çekiştirildim o kadar oda benim bebeğim ters olduğu için sanırım ama ondada acı yok kesinlikle kızımı götürdükten sonra dikme işlemi 30 dk sürdü sanırım. Tek zor yani yataktan ilk kalkış anınız ama oda dayanalamayacak gibi kesinlikle değil her şey gibi oda gelip geçiyor sorularınız olursa cevaplarım hakkınız da hayırlısı ve sizlere de sizi üzmeyecek kolay doğumlar diliyorum🙏🏻Gece 1:30 da başlayan serüvenim ameliyattan 5:30 da çıkışımla sonlandı şükürler olsun ki🙏🏻🙏🏻