Kızlar ben 8 ocakta adet gördüm yani görür gibi oldum çok değişik Bi kanamaydı ve 2 gün sürdü normal Bi adet kanaması gibide değildi ben 3. Günü yerleşme kanamasından şüphelenip kan testi yaptırdım test sonucum 0.17 çıktı gebelik yok dendi. Ama benim içimdeki şüphe gitmedi o ay eşimde belki hamilesindir diye bana yaklaşmayı yani çok sık ilişki olmadı 3 4 kere falan oldu ilişki ama ben hamile kalmışım 7 şubatta hasta olmam gerekiyordu olmadım 2 gün geçti 9 şubatta test yaptım çıktı o akşam kan verdim değerim 16.590 çıktı tam iki tan testimin arasındada tam 1 ay var. Bence eğer şüpheniz varsa bekleyin derim çünkü erken davranıldığında olumsuz sonuç alıyoruz biraz sabır sadece inşallah ummuklarınızı rabbim hayırlısıyla kabul eder 🤲🤲