24zeynep24 Canım lütfen tedirgin olma. Bu kadar doktor,bilim insanı konusuyoken onları dinlemeyip, hiç bi sıfatı olmayan bu konuda bilgisi dahi olmayıp atıp tutan insanların aşı karşıtlığı gerçekten çıldırtıyor beni. Bence tedirgin olmak yerine aç oku. Tetanoz olunca ne olur, nasıl bir hastalıktır,sonuçları nelerdir diye. Bir de tetanoz aşısı olmanın sebeplerini aç oku, iyisiyle kötüsüyle. O zaman tedirgin olmana da gerek kalmaz