24zeynep24 Arkadaşlar merhaba. Ben yeniyim burada yazdıklarınızı okuyorum sürekli. Tetenozla ilgili korkum var vurulmalımıyım sizce bi zararını gören var mı? Herhangi bir sorunla karşılaşmam umarım🙏
oygenkubra 24zeynep24 burda hiçbir şey bilmeyip doktor kesilen , doktorlardan daha çok şey biliyormuş gibi davranıp insanı yanlış yönlendirenlere bakmayın siz . Hiç bir zararı yok aksine olmalısınız . ben ilk dozunu oldum , kolum ağrıdı biraz onun dışında hiçbir şey olmadı . ikinci dozunu da yakın zamanda olucam.
GamzeKa 24zeynep24 bende iki üç gün önce oldum ve abartılacak hiç bişey yok ebe hanımın iğneyi vurduğunu bile farketmedim o dereceydi yani. Sonrasında ağrı falan da olmadı 🤗
Kdzeregli 24zeynep24 kimseyi dinleme canım tetanoz aşısı anne ve bebek için oldukça önemli bir aşı. Ben ilk dozumu olduğumda aşıyı hissetmedim bile sadece 2 gün kolum ağrıdı onun dışında sıkıntım olmadı. 2. Dozu pazartesi olucam inşallah mutlaka yaptırmalısın doktorum bana defalarca hatırlattı aşıyı olmam gerektiğini. Demek ki ne kadar önemli
24zeynep24 BabyD zarar veriyormuş bebege diye söyleyenler oldu cevremde bende o yuzden tedirgin oldum.
Deletedmom133 24zeynep24 inanma sen onlara ihmal etme Allah korusun ameliyatta birşey olsa o koruyacak seni
MomE 24zeynep24 hiç bir zararı yok canım ve hic bir yan etkisi de yok. Aşı oldugum gün vok agrim olmadi yok denecek kadardi. Sonraki 2 gun hareket ettikce biraz oldu. Ama hic bir işime engel de olmadı. Sadece ilk dozu yapan hemşire bamyo yapabilirsin sorun yok dedi ve yaptim. 2. Dozu yapan hemşire 3 gun banyo yapma şişebilir ve şişerse baya kötü olur dedi. Ben de hangisi dogru bilmiyorum ama riske atma sen yine de 3 gun yikanma
Betul55 24zeynep24 mecburiyeti yok ama içinize sinmiyorsa buraya değilde googla bakıp araştırmanız daha doğru olur doktorların görüşleri daha iyi olmaz mı
Yasmin1 24zeynep24 hayır mecbur değilsin canım yani doktorum bana öyle demişti. Ben vurdurmadım açıkçası
Esra_cglr Eska o nasıl doktormuş yaa neden sakın olma diyor acaba sordunuzmu?tetenos aşınız yoksa vurulmamanız ölümcül risk tasıyor.
Sumeyye_g 24zeynep24 kesinlikle yaptırman lazım ya bi normal yada Sezer’den doğum bi enfeksiyon riskine karşı senin ve bebeğin için çok önemli o yok ben yaptırdım şu bu oldu diyenlere bakmayın önemli bi aşı gebelikte herkesin başka sorunları var açıklamazlar tek bi aşıyla bağlarlar dikkatli olunması lazım önemli
Minikkusum_ Neden zararliymis bende oldum hemşire dedi bebeğini koruyor dedi geçen günde hastaneye gittiğimde doktor da sordu zaten tetanoz aşını oldun mu diye yani olunması gerekiyor bence 2 gün ağrısı oldu üstüne yatamadım ama geçti 2. Aşıyı bekliyorum
Betulsna 24zeynep24 Bnmde 16 Martta aşım ama bende tedirginim nedense😶 Hangi doktora gidiyorsunuz Erzincanda?
Buse62 24zeynep24 doktorunuz ne söylerse onu yapın o sizi takip ediyor durumunuzu biliyor bana uygun görmemişti yaptırmadım illaki faydalı Bi aşıdır ama doktora danışmak önemli
Ftszgn Buse62 erken doğum riskim ve rahim agzinda dikisim var ve yaptirmadim,benim gibi gebelere önerilmiyor, dediginiz gibi doktor diyorsa takip eden o vardir bildiği, burada hemen bi tip profesörleri sert çıkış yapıyor bilip bilmeden
Kubs Valla bende pazartesi oldum hiç ağrım sancım olmadı gayet rahattım doktorum 2doz önerdi 2.yi 1ay sonra vurduracağım bence korkma 💁🏻♀️
Yaren2019 Bende ikinciyi olacam bir hafta sonra ve şart bence önemli yani araştırdım iyice .ertesi günü her yerim sızladı sadece biraz yan etkisi olabiliyormuş kişiden kişiye inşallah 2.de hiç yaşamam yan etki
Aysgldmrbs 24zeynep24 kesinlikle tedirgin olucak korkulacak bi durum yok önemli bi aşı olman gerekiyor sadece birazcık kolun agrıyo o kadar.olurda hijyen olmayan bi ortamda doğum yapmak zorunda kalırsan bi aşı seni korucak
CgdmZtrk 24zeynep24 tetanoz mu 🥵 benı mahvetti 40 derece ateşle acile gittim ertesi gün serum yedim. Kemiklerimi kırdı resmen. 3 gün ağladım kemiklerime kramp girdi. Çok kötüydü. 2. Yi vurulcam ama çok korkuyorum. Hayatımda öyle acı ateş görmedim
Elmas234 CgdmZtrk aynen şuan çok kötü durumdayım 2.vuruldum ama okadar pişmanımki vurulduğuma ateşlendim bütün kemiklerim kırılmış gibi ağrıyor hala iyleşemedim çok üşüyorum serum etkisi oluyor ama etkisi geçince tekrar devam aynı ağrılara bugün 3 günüm kendime gelmek için yapmadığım kalmadı doğumdan sonra yine dedi ama hayatda yaptırmam allahım sağlıkla evladımı kucağıma almayı nasip etsin çoçuğunada bakamıyorsun bakamayız tavsiyem olma 1. de yaşadım 2. Cide yaşamam dedim çok pişmanım 1 yeterli bence uzun oldu kusura bakma canım
meftun1anne 24zeynep24 Ben ilk dozda hicbir sorun yaşamadım ama ikinci doz biraz ağır geldi kolum 2 gün agridi bebeğimde de uyku hali yaptı 1 gün boyunca hareketini hiç hissedemedim hatta tedirgin oldum hemen doktoruma gittim o da aşı sana ağır gelmiş o da biraz derin uyumuş korkma dedi 😄 o kadar yani iyiligimiz için var bu aşı sonuçta