Adessss drn5410 benim bebeğimde de 2 kist vardı 5-6 hafta sonra geçti. Zaten doktora geçeceğini söylemişti siz de endişe etmeyin
Minigim_ drn5410 merak etme canım geçiyor kızımdada vardi hatta detaylıda fark etti doktor şimdi geçmiş allaha şükür 33+4 üz