Kızlar bugün kendi doktorum harici devlette doktora gittim. Beyninde kist gördü ama %90 geçici 3lü test ve ayrıntılı usg önerdi. Bizde korktuk kendi doktoruma özele gittik nifty ve harmony testi önerdi. Ama geçici kist dedi. Bu haftalarda beyninde kist görüpte sonradan geçen var mı?