RabiaOkan RabiaOkan Bu arada folik asiti bırakalı çok oldu ama İnan hangi haftada bıraktırdılar hatırlamıyorum. Sanırım 13. haftamdan sonra Folbiol kullanmayı bırakmıştık.🤔
Deletedmom327 RabiaOkan ben gebelik öncesi kullanmıştım gebelik sonrası dasadece elevit kullandım canım
DeryaEge Deletedmom327 Ben hamile kalmadan önce de balık yağı içiyordum şimdi de devam ediyorum. Balık yesek bile artık eskisi gibi değil hiçbir gıda. Omega 3 takviyesi almak şart. Bana doktorum Efa One önerdi emilimi daha iyiymiş.
_elsm_ Deletedmom327 rica ederim canım sen yine de doktoruna sor doktordan doktora fikirler değişebiliyor
Deletedmom327 RabiaOkan paylaşımın için çok teşekkr ederim canım bende senin gibi düşünüyorum ama dokotruma ulaşamadım bi türlü.ona da danışıpp kullanırım mutlaka.tavsiyeler için teşekkr ederim.
Esila4549 Deletedmom327 28 haftaya kadar elevıt kullandım doktor degıstırınce eleviti bıraktırıp regenesis max verdı gunde bır kullanıyorum
Simgesydn Koles37 bende pronatal kullanıyorum ımom eczanelerde yok malesef bulamadım. Her gun ıcıyorum ben hafta da iki kez mi içilmesi gerek
Koles37 Deletedmom327 evet canım omega 3 balık yağı emzirirkende hamileliktede rahatlıkla kullanılıyor dedi doktorum