Baharymk Bende 38+1 oldum gelen yok 🙁 Kasılmalar oluyo ama geçiyo işte nst de sancı da çıkmıyo deli olucam zaman geçmiyo 😓
EceKasapMom Baharymk benim de nst de tavan çıkıyor sancı ebe doktor sen nasıl hissetmezsin bu çıkan sancıyı diyorlar ilk doğumum hiç bir bilgim yok sancı nedir neye benzer diye 🤦♀️ Yaşayıp göreceğiz artık açılma da 1 cm kadar ne vakit gelir kızım bilmiyorum
1PrensAnnesi EceKasapMom maşallah vallahi size ağrı eşiğiniz baya yüksek o zaman 💙 inş bende öyleyimdir
EceKasapMom 1PrensAnnesi sanırım öyle anlayamadım🙋 Sizin ne kadar kaç haftalık rabbim hepimizi kurtarsın inşallah 💐☺
EceKasapMom Baharymk tek istediğim o aslında inşallah normal Doğum nasip olur korkum yok sadece kaygılanıyorum ilk olduğu için nasıl olacak diye😃 hakkımızda hayırlısı nasılsa artık o şekilde kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi
Baharymk EceKasapMom evet kaygılanmamak mümkünmü ilk defa sancı görüyorz minnacık bi bebek gelicek doğurabilcez mi kafamızda deli sorular ama sen kolay doğum yaparsın sevindim senin adına 🙏🏻
EceKasapMom Baharymk siz de yaparsınız Kolay Doğum inşallah hepimiz kolayca sağlıkla doğururuz siz de ağrı sancı durumu nasıl peki