Seyma bat cok sagol canm sali yats yaoildi suyum azdi suni denediler olmadi carsamvada sezeryan oldm insallh canm yaa sendr kurtlrsn 😊
TCFilizOnar 40+2 deyiz ama gelmeye niyeti olmayan bir prensesi bekliyoruz 🤷♀️🤷♀️ Yarın doktor kontrolü var Cuma’ya kadar gelmezse suni sancı verilecek 🤦♀️ Endişelenmeye başladım
Esersofya TCFilizOnar ben 41+3 de ilk doğumumu yaptım artık çaresiz birşekilde ömrümün sonuna kadar hamile kalacağım pisikolojisini kabullenmiştim ki bir akşam kasılmalarım başladı.biliyorum zor bir bekleyiş ama korkma bebeğin iyi sadece yeri rahat 🙂
bat Seyma Seyma inşallah canım☺ yarın benim de yatışım yapılacak suni başlanacak bakalım hayırlısı olsun
TCFilizOnar Esersofya bugün karar verdik nst de hiç belirti Yok bende bu strese dayanamayacağımı belirttim. Yarın akşam yatışım yapılacak suni sancıyla başlatılacak Doğum çok endişeliyim 🤦♀️🤦♀️😔😔😔
mommyofarsel TCFilizOnar bende 40 hafta olduk ama gelen giden yok ve kilosu artik 3925 gr. Olmus nasil dogurucam normal bakalim 🙈 benide yarin cagirdi konrtorele hayirlisi 🙈🙈🦋
TCFilizOnar mommyofarsel biz bebeğimize kavuştuk 🤱🤱🤱❣❣❣ Darısı başınıza 🙏 suni sancıyla doğurabildim ancak gelmeye niyeti yoktu bizimkinin 🤱👨👩👧
Yaseminyhyh TCFilizOnar canm bisey sormk istyrm acilman vs herhangi biseyin varmiydi suni sanci verdklerinde bende bi kac saat sonra 40 olcm ama hic bisym yok agri sanci feln acilmam da yoktu iki gun onceki muaynede stres yapyrm asiri derecede biraz bahsedermsn
Hmzglm Bebek erkekleri genelde gec geliyorlar bekle bakalim sen canim bebegin tehlikede olmadigi surecee inns sag saglim aalirsinnn Yaseminyhyh
Hmzglm Cok sevindimcanimmm rabbim saglilkli buyutmeyi nasip edsin ins... Neden peki sezeryan oldunuz Yaseminyhyh
Mysfelf 37+1 im şimdiden doğuramıyorum psikolojisine girdim😄 Doğuranları gördükçe içim gidiyor😄 Son zamanlar geçmiyormuş cidden
EceKasapMom Cikolatalilatteeeee 38+4 üm kasılmalarım var ama yoğun bir sancım yok nst de Doğum sancıları çıkıyor ben hissetmiyorum bakalım ne zaman gelecek bugün de doğuramadım 🤦♀️