Damla________ SnmTt bunun markayla hiçbir ilgilisi yok hepsi para tuzagi ben marketten normal bi emzik aldım 4 yada 5. Aylıkken alıştırdım uykularında çok etkisi oluyor emziğin
SnmTt uykutulumu işte tutmazsa yenisini alana kadar vakit geçer de hiç tutmazsa bu sefer diyorum🤦🏽♀️ Valla dert oldu bu emzik meselesi 😂
SnmTt mls23 evet bende onu düşünüyorum uyku geçişlerinde bir de çok yardımcı oluyo diye biliyorum😶 bi de emzikli bebekler çok tatlı duruyo😀
Duygukc Antalyali_07 bakkalda 😂😂😂mahalle bakkalımızda vardı bakkal emziği çok daha yumuşak anne memesi gibi o yüzden sadece onu emiyor
Ftsctn_20 SnmTt geçenlerde nuk aldim kauçuklu olandan e bebekte indirimdeydi . Gerçi ilk aylarda vermeyi düşünmüyorum indirimde diye aldım. Bir iki ay sonra vericem alırsa alır almazsa bebişimin bileceği bir iş 😁
Duygukc Antalyali_07 tabi canım bakkal emziği dememişler boşuna emziğe 3 müydü 5 miydi öyle birşeydi fiyatı genellikle eski tarzdaki bakkallarda satılıyor