Nazyun BetlKurtToker hafif beslendiğin zaman biraz rahatlıyorsun en ufak birşeyde dokunuyo maalesef 😞
goncasln Hamileyimmm bana çok çok çok büyük ihtimal erkek dedi aynen böyle. tabiki 16. Haftada kesinleşir ama kesin gibi 😊💙
Kbrazcan goncasln canım bugün doktor bana da erkek dedi cinsiyeti için ama değişebilir çok kaptırma dedi değişir mi bilmiyorum 😅
aren6161 goncasln gusel cok sukur sizin nasil geciyor yok cinsiyet hakknda hcbirsey ogrenemedim malesf dha devlette pek mumkn deil bu
pleiades 18 ekim inshallah erken dogum olmazsa) birde sezeryan olacagi icin kesin tarih bilmiyorum.Bugun 10 haftalik, oldum cinsiyeti ogrenmek icin heyecanlaniyorum)
BetlKurtToker Folic asit benim 1 tablet bitti doktoruma daha sormadım sağlık ocagında ebe tekrar almamı söyledi 11+5 olduk ne yapmalıyım sizce
Sultan42 Tubaozkanclkkk kaç haftalıksınız suan benimde 22ekim gözüküyor ama tam net haftamı belirleyemedim doktorum suan 10 haftalık olduğumuzu söylüyor ama son adet tarihimi hatırlayamadığım için tam günü gününe hesaplayamaıyorum
SenHepMercimekOlarakKalacaksin 3 gundur belim cok ağrıyor 9 haftalik hamileyim ben de. Sizce normal midir? Aranizda bel agrisi ceken var mi?
Duygu538 SenHepMercimekOlarakKalacaksin belim kasıklarım be karnım ağrıyor ama dinlenince geçiyor sizin de öyle mi🧐
bejanne00 deletedmom99 beraberiz ♥♥ Benimde 4 ekim görünüyor 🙈 hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olur insallahhh