iremanne ben de merak ediyorum deneyimleri, 37+4’te 3390 gramdık. Çatımın normal doğuma çok uygun olduğunu söyledi doktor ama kilosuna bakarız yine dedi. Ben de 40. haftaya kadar ya da 40’ı aşıp 4 kiloyu geçmesinden korkuyorum. Siz kaçıncı haftanızdasınız, kilosu nasıl bebeğin?