Mamababy ben ikiz bebek beklıyorum ikisi de erkek 6. Hafta basladı bulantılarım sonra kusmaya basladım suan 16.haftadayım hala aynı düzelemıyorum ne zaman gececek bılmıyorum ilk kızıma hamileyken 16.haftamda gecmıstı birden ,bi sabah uyanmıstım ne bulantı ne bısey ama bu da devam edıyo ikiz dıye de olabılır demıstı doktor,çok kötuyum inş gecer bir an önce