Humi Bsraakdmr ahahahah yanimda goren bilenlerde bana aynisini diyor. Eli ayagi akli yerinde olsun gerisi onemli degil diyprum ben :)
Bsraakdmr Elifaa napacağımı şaşırdım vallahii bu hafta ben bu zamana kadar yine çok rahatmışım şuan anlıyorum 🤷🏻♀️
Bsraakdmr pyymamm umarım yaa ben ders çalışıyorum dershane sınav modundayım sürekli yatıp dinlenme şansım da olmuyor inanılmaz zorlaştı bi an önce geçer inşallah 🤦🏻♀️
pyymamm Bsraakdmr yatıncada gecse keske biraz zorluyo insanı 😐 yattığında ağrımayan tarafa dönüp yat ama agırlık oraya kayınca kemik rahatlıyo biraz faydasını gördüm öyle
Bsraakdmr pyymamm Kesinlikle öyle iki üç uyuyamadığımda 4.gün uyuyakalıyorum ancak 4 günün sonunda uykumu alıyorum resmen 😅 eşim nöbetteyken çapraz yatıyorum sadece o çok iyi geldi banada 😅😅