Z_h_c Bende 27/28 haftada başlamıştı bu, 36 hafta olacam hala devam etmekte. Rahmin ve bebeğin büyümesiyle alakalı dedi doktorum, normalmış. Doğuma kadar devam edeceğini düşünüyorum, sabretmek gerek 🤷♀️
Mom46 Bsraakdmr bn 27 haftama gircem 1 haftadır batma bndede var oturamıyorum artık geceleri kaburga batmasından uyuyamıyorum bile😣😬
Yldzeyll Bsraakdmr aynısı bende de oluyor sağım da solum da uyuşuyor gibi sırt üstü nefesim kesiliyor
Bsraakdmr zelis63 bende aşağıdan çok tekme yedim o haftalarda şu anki pozisyonunu çok merak ettim gidince sorcam direkt 😀
Humi Bsraakdmr bebek baski yapiyor sanslisin bu haftada baslamis benim 27 de baslamisti hala yamuk oturuyorum 😂
fadimeozbas @Bsraakdmr Evet onu dicektim hele 33 bitişinde ben doğurcaaaaaam artııııık yeteeer diyip yere yatacaksın😂
Elifaa Bsraakdmr bende 32. haftamdayim aynı durumu bende yaşıyorum ayaklarıyla bizi tekmeliuorlar sanırım
Humi Bsraakdmr ahahahah yanimda goren bilenlerde bana aynisini diyor. Eli ayagi akli yerinde olsun gerisi onemli degil diyprum ben :)