Ravza123 valla tatlım ben 22 haftada detaylıda dedi baş aşağı diye bir ay sonra kpntrolde gene baş aşağıydı poposunu kaldırıp dönmüyo galiba hiç bilemedim ki .baskı yapıyo çok haraket edersem pubik kısmıma.ama şu an yeri geniş rahatça hareket ediyor olmalı çünkü karnımda normallerden daha büyükmüş doktor dedi.inek yutmuş piton gibi geziyorum.