32den beri baş aşağı hatta kanalda doktor heran gelir dedi ciğer iğnesi vurdu 36+3 hala gelmedi artık diom bu hafta hadi gel kavuşalım şimdide niyeti yok 😃 galiba ayrıca riskim var diyede hiç yatmadım kemiklerim kirilmiscasina ağrım var 30dan beri alt tarafım öyle böyle çatı ağrısı yok bebeğin kafası kasiklarimda ama ben herşeyi yapıyorum doktorum yatmakla olmaz demişti gerçekten öyle , bu hafta kontrolümüz var bakalım 34dede sancilarim 80lere çıkmıştı kasilmalarim var