BlgnRb Ayseyildirim bende green clean aldım çokta memnun kaldım sıvı deterjan kullanıyorum normalde de hemde içeriği temiz mühendisinoğlu nun tavsiyeleri üzerine aldım
Begonia Ayseyildirim 300 ml 35 tl idi sanırım. Muhtemelen bebek doğduktan sonra 15 gün falan daha idare eder. 😂
almilaoztrk Canan_gun55_ İnternetten sipariş verebilirsin canım linkte koyuyorum https://urun.n11.com/bebek-deterjanlari/dalin-granul-dogal-sabun-lavanta-masali-500-gr-P338296706?gclid=EAIaIQobChMI396jrqHi5wIVxrHtCh2DIwwMEAQYBiABEgK5QfD_BwE&gclsrc=aw.ds