Begonia Ayseyildirim Ben Incia aldım gerçekten çok güzel çok beğendim. Ama boyutuna göre bira pahalı bebek doğmadan yarısını bitirdim. İlk üç aydan sonra başka bir seye geçerim belki.
Begonia Ayseyildirim 300 ml 35 tl idi sanırım. Muhtemelen bebek doğduktan sonra 15 gün falan daha idare eder. 😂
almilaoztrk Canan_gun55_ İnternetten sipariş verebilirsin canım linkte koyuyorum https://urun.n11.com/bebek-deterjanlari/dalin-granul-dogal-sabun-lavanta-masali-500-gr-P338296706?gclid=EAIaIQobChMI396jrqHi5wIVxrHtCh2DIwwMEAQYBiABEgK5QfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Feyzaanne İnstagramda muhendisinoglundan tavsiyeler bakabilirsiniz çoğu anne takip ediyor diye biliyorum 🤗