Yeshim58 Arkadaşlar 38+3 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim 3.560 dedi doktor daha da doğuma var sizce bebeğim için sıkıntı olur mu
Zelasfvol Yeshim58 Tam bilgim yok ama doğumda 4 kilo ve fazlası sıkıntı oluyor dediler normal doğum riskli oluyormuş dengelemek için kiloyu son aylar evde pilates falan dışarda da en az yarım saat yürüyüş yapılmalıymış
Kuzucuklarim Yeshim58 37 haftada 3400 dogdu kizim sukur bir sikinti yoktu siz neden endise ettiniz kilosu normal.
Yeshim58 Selimem aslında çok bisey de yemiyorum bu çocuk nasıl böyle kilo aldı anlamadım ama muzla yumurta çok aldırıyormuş ben de çok yedim 🙈
Sadumaneymen Hay maşallah ne yediniz bu kadar kilolu hangi besinler kilo aldiriyo bebeğe yazarsanız bizde ondan yiyelim 29 haftaligim
Yeshim58 Kuzucuklarim daha 40 haftaya kadar 4 ü geçmesinden korkuyorum hem bebeğin sağlığı için hem de normal doğumu risk altına girdiğinden
Kuzucuklarim Yeshim58 evet normal dogum icin sorun olabilir ben sezeryan oldum.Saglikli sihhatli bir dogum olsun ins
Aselnur44 Yeshim58 benim oğlumda öyleydi birde doğmaya niyeti yoktu 41+5 de doğdu galiba tam hatırlamıyorum 4.150 gram doğdu