Feyzachn bence doktorunuzun iyi olması her şeyden önemli. Benim eşimde bayan doktora git dedi ilk başta bayan doktora gidiyordum. İşini iyi yapıyordu ama Çok ilgisiz soğuk bi kadındı yani kendimi yakın hissedemedim. Önceden de 2 kaybım olduğu için bana oxapar iğne verdi 400’lük, 9 kutu bende aldım. (3aylık iğne) Daha sonra aynı özel hastanede başka bir doktora geçtim arkadaşımın doktoru çok iyi bir doktor. Neyse durumumu anlattım bana dedi ki hemen 600’lük iğne başlayalımKan sulandırıcı. Hocam dedim 400’lük 9 kutu var elimde. 400lük az kim verdi sana bu iğneyi dedi İpek hanım dedim(yan muayenehanede) nasıl olur neden 400lük vermiş riskin yüksek dedi, sonra bişey de diyemedi neyse bide coraspin hap verelim o zaman yapacak bişey yok deyip konuyu kapattı. Ve şimdiki doktorum o kadar Tatlı Babacan bi adam ki, hoşgeldin bitanem nasılsın iyi misin der güleryüzlü, Bayan doktor diye tutturan eşim Eşim kıskanmıyor asla düşünün her şeyi utanmadan sıkılmadan sorabiliyorum ve gönül rahatlığıyla kendimi teslim etmiş durumdayım. Eşime sordum 2 doktoru da gördün sence bayan mı erkeğe mi devam edeyim yok erkeğe devam et sen bu hoca iyi dedi. 25 haftalığız daha alttan muayene etmedi. Etse de önemli değil bebeğim için en iyisi der susarım 😇 Sen ki bebeğin için sigarayı bırakmış birisin (Benim gibi☺️) sen bebeğin için en iyisine karar verirsin zaten 😇