Ben türkiyede ikisine de muayene oldum. Kadınlar daha sert geldi bana, özellikle alttan muayene ederken daha sert davranabiliyorlar. Ama erkekler daha naif, daha yumuşak davranıyor. Şimdiki doktorum da kadın ama epey yaşlı ve çok naif davranıyor. O yüzden hoşuma gidiyor. Ama erkek denk gelseydi fark etmezdi. Önemli olan davranış şekli.