Feyzachn neden erkek gözüyle bakıyorsunuz ki ben mesela doktor gözüyle bakıyorum o yüzden de çok rahatım, sizde “doktor” olarak bakarsanız o kişiye belki çekinmezsiniz ki ortada utanılacak bişeyde görmüyorum 🙂 kimse bizim şeyimizle ilgilenmiyor sonuçta , işlerini yapıyorlar