Merhaba kızlar. 1.5 ay oncr bebegimin olacağını öğrenir ogrenmez yengemin doktoru semih beye randevu aldim (özel hastanede) abim onunla çalışıyor ve annemlerin eski komsusuymus yani yakınlar biraz. Hatta adımı doktorun kız kardeşini sevdikleri icin onun adını koymuşlar falan filan. Gel gelelim benim soruma doktor tanıdık, bilgili , güvenilir ve en önemlisi herkes tarafından tercih edilen ve bir sorunuz olduğu an whatsapp dan anında dönüş yapan biri . Aradığınız da açıp bilgi veriyor vs. Ben çok çekingen biriyim hep alttan bakarsa naparim? Normal doğum olursa naparim gibi şeyler düşünüp kendimi kasıyorum. Bebeği öğrendiğimden beri yatıyorum dusuk tehlikesinden dolayı. Her an müdahele eder diye çekiniyorum ışte. Sizce o kadar artısına rağmen bırakıp bayan doktor mu secmeliyim yoksa bebeğim icin erkek bayan ayrımı yapmadan bu doktora devam mi etmeliyim? ( sigara bağımlısı olmama rağmen öğrendikten sonra bıraktım o yüzden onun sağlığı icin herşeyi yaparım sadece sizden fikir almak istedim) 💛😊