NilayK Merhaba kızlar 25+3 haftalık hamileyim nasıl gidiyor sizlerin ? Rahatsızlıkları olan var mı birbirimizden bilgi alalım 🙂
Akile NilayK sukur şimdilik iyi çok da ağır degil kilo almadim pek ama bebeğim sağlıklı sukur artik alırız büyük ihtimal 🙂
Zagrozunannesi Akile NilayK 25+6 olucaz 00.00 daa😍😍bu cuma randevumuz var çok heyecanlıyım ya 22den beri gıtmıyorum ve 20 den beri kılosunu, boyunu bılmıyorum oğlumun😂😂sızın bebıslerınızın durumu nasıl Kılosu boyu
SevgiiOA NilayK 25+1 benimde. Geçen hafta gittik doktora şeker taraması için sonuçlar güzeldi şükğr çıkmadı şekerim 🙏 bebekte iyi tek sorunum plasentam biraz aşağıda hala ve buna bağlı ağrılar yasaklar filan 😌
Akile Zagrozunannesi bende 2 haftadır gitmiyorum 2 hafta sonra randevum insallah boy kilo iyidir. Şeker testi hala yaptırmadım ama
Emili06 25 haftalık olduk hamileliğimin başından bu yana 3 kilo almışım bebeğin kilosuda gayet iyi fakat gebelik şekerim çıktı tek sorunum bu 😔
NilayK Emili06 aa geçmiş olsun canım genelde kilo alınca şeker olur diyorlar ama sıkma canını en azından erkenden öğrenmişsin ona göre önlem alırsın
Zagrozunannesi Emili06 bi şey olmaz canım Allah’ın ıznıyle dıkkat et bazen böyle terslıkler olabılıyo çok kilo alan bırının sekerı olmuyo mesela😁
Emili06 NilayK bir hafta diyet tekrar şeker yüklemesi yapılcak 100cc aç karnına içince ağır geldi bünyeme baya tansiyon düştü sizdede öyle oldumu
Zagrozunannesi NilayK özele gıdıyorsun sanırım👀ne güzel ben devlete gıttıgımde ıcın fazla ılgılenmıyo doktorum gıcık ya😅ama mecbur gıdıyorum
NilayK Emili06 ben yarın yaptırıcam şeker yüklemesi nasıl oluyor hiç bilgim Yok canım nasıl yaptılar sana
Emili06 NilayK ilk gittiğimde aç karnına 50cc lik gazoz gibi tadı içtim bir saat sonra kan verdim sonuçta 145 şeker çıktı bir hafta yediğine dikkat et gel yine yapcaz yükleme bu sefer 100cc dedi onda da çıkarsa doğurana kadar diyet 🙄
Arsenakres NilayK ac karnına sekerini ölçüp 50 gr şeker yüklüyorlar benim hastane vermişti 330ml kutu cola gibi sonra kan tahlili insaAllah guzel sonuc alirsin 🙏
NilayK Emili06 bende günlük ped kullanmıyordum ama kullanmaya başlıcam bu gidişle çok rahatsız oluyorum çamaşırım su gibi oluyor
NilayK Zagrozunannesi evet canımm ama tamamen doktorla alakalı ben 6. Ayda doktor değiştirdim yine özele gidiyordum ama ne söylesem ne sorsam hep hamilelikte normal diye cevap alıyordum bende değiştirdim bide benim ilk gebeliğim insan hep panik oluyor 😊
Ebruzey Emili06 Şekeri içirip şekere baktırıyorsunuz kızlar tabiki yüksek çıkar,benim önerim sadece kandan bakılması etrafımdaki bütün tecrübelilerde aynı fikri verdi,doktorum istediği zaman sadece kandan bakılmasını isteyecem
Arsenakres 5 ay boyunca kilo almadım birden 4 kilo alınca şeker yüklemesi yapıldı ac karnına 80 yüklemeden sonra 190 çıkınca banada 1 haftalik diyet uygula dedi yarın ikinci yükleme yapilcak Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Emili06 NilayK sağlık ocağında duymadım yapıldığını hastanede yaptırdım ben öğleden sonraya sonuç çıktı