zelihakoca Çatlatma iğnesi olalı 8 gün oldu 6. Gün test yaptırdım hcg 27 çıktı 7. Gün 17 çıktı sizce gebelik varmı birçok belirtisi var şuan göğüs şişmesi ağrıması kasıklarda belde ağrı gaz sıkışması sizce varmı ?
HilalG zelihakoca iğnenin etkisi 12 veya 14 gün sürüyor diye biliyorum ben 16ncı gün yapmıştım zaten döllenip idrar da veya kanda çıkana kadar 10 15 gün alıyor kuzum. 16ncı gün benim 130 çıkmıştı 3 gün sonra 540 oldu bir az daha bekle . 2 kat yükselmeli 2 günde bir
Gizemmmmmmkync zelihakoca benimde öyle aşırı göğüs ağrım var kasık bölgemde değilde ortalarda bi ağrı var yani kenarlarda değil inşallah tutmuştur bizimde canım 😊 iğnenin 10. Günündeyim bende ama test yapmıyorum.
aayseegul zelihakoca iğne etkisi canım ben 3 ay kullandım o iğneyi.değer düşmeye başlıyorsa üzgünüm gebelik yok
zelihakoca HilalG hani doktor bi hafta sonra gel dedi peki sizde belirtiler varmiydi karnın ağrıyo benim mesela ayni adet zamanım yaklaştığında olduğu gibi ama daha 11 gün var olmasına
HilalG zelihakoca adet belirtisi gibiydi ama sanki gögüslerim de ağrı oldu iğnenin 10ncu günlerin den sonra uçları ağrırdı normal de bu sefer kolumun altlarına doğru ağrıdı şişkinlik vardı . ben yine adete yordum yoktur ama emin oluyim diye yaptım çıktı
HilalG zelihakoca siz bekleyin biraz daha çünkü değeriniz de düşmüş 27 den yükselmesi lazım gebelik varsa 1 hafta daha geçsin varsa çıkar inşallah 🤲
zelihakoca HilalG evet bendede öyle doktor hani yuksek çıkar düşebilir dedi çünkü hani hem hamileligin hem iğnenin etkisi bir arada oladabilir falan dedi sizce olurmu öyle
HilalG zelihakoca tam bilemicem çünkü kan testi yaptırmadım iğne den 1 hafta sonra felan ne derece çıkar bilmiyorum benim adetime 4 gün vardı 130 du . İğnenin etkisi de olabilir şuan ümit vermek istemem yine doktorunuz daha iyi bilir tabi varsa bi hafta sonra çıkar siz değerlendirin ne zaman tutacağı belli olmaz . Geç döllenme de olabilir
Dlktpl zelihakoca kanda bır ıhtımal gecen ay 11.gun testım pozıtıftı 12.gun negatıfe dondu ıgne etkısı gectı
DiplomaliEvHanimi Benimde suan 8.gun kasikda agri belde goguste alt karnim sizlio gaz cok ufakdan sancio yanio ins benimde tutmustur
zelihakoca DiplomaliEvHanimi bendede boyle sol tarafında bisey varmış gibi hissediyorum dolgunluk var