Deryabs spinal sezeryan oldum hiç bir kötü etkisini görmedim. Ne baş ağrısı ne bel ağrısı ne bulanti hiç biri olmadı. Ameliyat esnasında sağa sola hiç bakma bebeğini göreceğin anı bekle sadece. Doğum özel hastanede olacaksa telefonun flashini kapatıp ameliyathanede olanlara ver. Bebeğin ilk anının resimlerini çekerler. Sezeryandan sonra da sıvı almaya başladığın zaman bol bol su iç . Bir de şekersiz Nescafe iç mutlaka bol bol en az 4-5 tane iç aksama kadar. Ne baş ağrısı ne bir şey hiç sorun yaşamazsin . Ne kadar çok sıvı alımı olursa kafein alımı olursa anestezi o kadar çabuk gider vücuttan