Deryabs merhaba, 11 ay önce spinal anestezi ile doğum yaptım. Devlet hastanesinde acil sezaryen ile o günkü nöbetçi doktor gerçekleştirdi doğumu. İğne hiç acitmadi hatta inanın iğne yaptıklarını bile anlamadım. Asla acı hissetmiyorsunuz. Ama dokunma ve cekistirmelwek hissettim. Mide bulantısı yaşadım. Bunun dışında ameliyatta bir sorun olmadı. Zaten beş dk içinde bebek çıktı. Toplamda yarım aaat içinde de ameliyathanede çıktım. Sezaryen sonrası tam olarak toparlanmam 10 gün sürdü. 10 gün boyunca ağrı kesici kullandım . Ama öyle aman aman inanılmaz ağrılarım olmadı. Düzenli kahve tükettim hiç baş, boyun, bel ağrısı yaşamadım. Çok sıvı tüketmeye dikkat edin. Kabızlık problemi oluyor. Bence çok rahat çok konforlu bir doğum yöntemi idi. Korkacaginiz hiç bir şey olduğunu düşünmüyorum. Düşünerek de kendinizi korkutmayin. Doktorunuza güvenin. Hayırla alın inşallah kucağınıza yavrunuzu