Gzgr Zeyley Allah anali babali saglikla buyutsun 🙏Bemim merak ettigim adet agrisi gibi demissiniz belinizde de agri oldumu bir de ne kadar sureli oldu agrilar yani 1 dk olup sonra kesildi mi tamemen?
Zeyley Gzgr hep belden gelen bi sancı olur sanıyordum ama benimki kasıklarda göbeğimin alt kısmında oldu sanki sıkılıyor gibi. 4 dakka da 10 sn gibi oluyor. Doğum yaklastıkca sancı süresi artıyor sancının gelme süresi azalıyor
Fdle Zeyley cidden çok zor geçti büyük bir travma oldu benim için resmen ikinci çocuk hayalim yalan oldu bünyem de sağlamdır aslında ama neden böyle etkiledi beni bilmiyorum
Zeyley Fdle evet kimi için öyle oluyor insallah olmaz daha bende olmayınca çok sevindim açıkçası ama unutuluyor zamanla belki düşünürsün 🤗
Cinarinannesii Zeyley ayy ne güzel sağlıkla büyütün bebeğinizi bende haftaya sezeryan olucam ilk gebeliğim sütüm gelmesse diye korkuyorum ve gaz problemi olursa diye korkuyorum inşallah kolaylıkla olur da bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım inşallah 😊😊
Zeyley Cinarinannesii süt geliyor zamanla da artıyor 🤗 emzirirken bebeğinize sevgiyle bakın sütün gelmesi artıyor yazıyordu bi makalede gercektende doğru sütün geldiğini hissediyorsunuz😍
AyseYldz Zeyley tesekkur ederim cevap verdiginiz icin🤗 bebisinizle cok guzel zamanlariniz olsun insallah.
Zeyley KubraNuh0 onun markasını bilmiyorum ya eşim eczaneden aldı ama aventin var ondan alabilirsiniz
Umyhnkrt23 Zeyley rabbim amanlı babalı büyütsün cnm Ben haftaya doğum yapacam ınsllh sağlık problemimden dolayı epidurele karara verildi ilk gebeliğin çok korkuyrm Bide sonradan zorlandın mı çok aanvin oldu mu bel ağrısı kaliyo diyrlar
Zeyley Umyhnkrt23 yok canım olmadı ben korse taktım hala da takıyorum karnım için ama belimi de sıcak tutuyor belki ondan olmadı. Bende doğuma girerken endişeliydim ama çok şükür sıkıntı olmadı insallah şeninde olmaz 🙏
Ozgee11 Zeyley benim şuanda çıkık. Daha mı çıkması lazım. Çıkık olması nasıl birşey. İlk gebeliğim bilmiyorum 😔