Doğum hikayesi yazmak aklımda hiç yoktu ama hamileliğimin son ayına girdiğim zamanlar sürekli biri doğum hikayesi yazsada okusam diye bekliyordum. Belki benim gibi bekleyen birileri vardır diye yazmaya karar verdim. Evet başlıyorum🤗 hamilelik sürecimde her şey çok güzeldi ağırlaşmadım şişmedim son güne kadar kendi işimi kendim yapmaya gayret gösterdim. 39+3 de de doğum gerçekleşti çok şükür. Tabi memleketten uzakta olunca gelenler 38. Haftada geldi gelmiyor mu ne zmam gelecek şakaları evde sürekli oldu merdiven inip çıktım çök kak yaptım müzik açıp göbek attım doğum gelsin diye 😂 neyseki doğum nişanım geldi hep merak ederdim nasıl bir şey diye adet kanaması gibi bir şey sümükümsü şekilde akşam 8 gibi geldi sancım yoktu ama parça parça gelmeye de cevap etti. Hastaneye gitmedim çünkü nisan gelirse hastaneye gitmeye gerek yok doğum yaklaştı demek ama su gelirse direk gidecektim. Duş aldım doğumu kolaylaştıracak hareketler yapmaya başladım. 11 gibi sancım başladı süre takibi yapmaya başladık. Bu sancıyı da çok merak ediyordum oda adet sancısının aynısı kaşıklardan vuran ve süreli olan bir sey. 5 dakka da bir olunca hastaneye gittik. Alttan baktılar 2 cm açılmam vardı yatışımı yaptılar. Nst ye bağladılar sancı sıklığına baktılar daha sonra tekrar alttan baktılar bebeğin kafası rahim ağzının ön tarafına düşmüş o yüzden rahim ağzı arkada kalmış açılmama bakamadılar rahim ağzına ulaşmak içinde içinde dakikalarca uğraştı ebe ama olmadı daha sonra doktorda geldi ama oda ulaşamadı canım yandıkça artık bende kendimi çok kasmaya başladım artık muayene olmak istemiyorum dedim. Sezeryan ile doğumum gerçekleşti. Belden uyuşturuldum. İnan hiç korkulacak bir şey değil canı acımıyor insanın. Ayağa bi sıcaklık giriyor. Sonra her şeyi hissediyorsun ama acı hissi yok. Bebeğini çıkartıp sana uzatıyorlar o an çok güzel bir şey gözlerini açtığında ilk size bakıyor ve size ağlıyor😍 daha sonra bebeğimi aldılar temizlediler göbek bağını kestiler tekrar yanıma getirdiler benimde o arada dikişimi yaptılar. Tabi bebeği ameliyat hanede fazla bekletmiyorlar sadece temas halinde olsun diye 5 dakka yüzüme koyup götürdüler. Bebek doktoruna götürüyorlar direk zaten. Ben odaya çıktım bebeğimde geldi benimle birlikte🤗 hemen emzirmemi istediler çok şükür sancı ile birlikte sezeryana gittiğim için sütüm geldi. Sarı bi süt. Su ve nescafe içmemi söylediler bol bol anesteZinin etkisini atmam için. Ben kustum mide bulantım oldu çok 3 defa çıkardım içtiğim suyu falan oda etkisini götürürmüş o yüzden baş ağrım olmadı benimde de ağrım olmadı. Bir gün sonra taburcu olduk🤗❣️ Evde insan çok daha rahat ediyor. Duş aldım hemen sütün gelmesini sağlıyormuş. Daha sonra bol bol sağdım kendimi. Ne kadar sağarsan o kadar süt artıyormuş. Sağdığım sütü aventin anne göğsü uçlu biberonu ile bebeğe verdik. Benim uyuyup dinlendiğim zamanlarda🤗 ayrıca dinlenmekte süt gelmesini çok sağlıyor. 3.050 kilo 50 cm doğdu. Bir bir hafta sonra 3.500 oldu. Hamilelikte 3.450 denmişti artma azalma olabilir demişti ki oldu🤗 Birde sol böbreğinde genişleme vardı hamilelik esnasında 32 haftadan sonra çıkmıştı oda doğumdan sonra bakıldığında yoktu yani kafaya takmayın ben biraz takmıştım oysaki yüzde 80 de görünen bir şey doğumdan sonra geçiyor denmesine rağmen☺️ 61 kilo ile hamile kaldım 72 kilo ile bitirdim donumdan eve gelince 68.5 galan çıktım bi hafta sonra da 63 oldum suan bunu yazarken de 62 tim 28 günlük gün oldu🙂 sorulabilecek her şeyi cevapladım galiba 🤗 Rabbim isteyen herkesi evlat sahibi etsin ve güzel bir doğum geçirmesini sağlasın.🙏🙏🙏 Çok güzel ve özel bi an herkes ağlıyor mutluluktan o an❣️ Sorusu olan varsa cevaplarım bir nefeste doğurun güzel anneler 😘😘