ben de uzun süre düşündüm sonunda aldım. sebep de salonda koltuğa yatırdığımda yanına kırlent sandalye vs dayamak zorunda kalmamak için aldım. sadece salonda kullanacağım yani yuvarlanmasın yanına bir şey koymak zorunda olmayayım diye. salona getirebileceğim tekerlekli küçük beşik de var ama gün içinde sürekli taşımak istemedim, ayrıca yanıma koltuğa da koymak isterim, bütün gün beşikte yatmasın yani.