38+6 günlük hamileyim sabah anneanneme kahvaltıya gittim evime 15 dakikalık mesafe falan orda ufak ufak belimde ağrı hissettim evime gelirken yolda şiddetli ağrılar girdi şuan yaklaşık 2 saattir zaman zaman hafifliyor zaman zaman şiddetleniyor ama dayanılmayacak gibi değil adet sancısı gibi suyum yada nişanım gelmedi sizce doğum belirtisi mi evde tekim korkuyorum 😣😣