Mernana Kızlar merhaba bugün adet gecikmemin 4. Günü pazar günü gebelik testim negatif bugün de ovulasyon testi yaptım pozitif acaba yeniden mi yumurtluyorum bilgisi olan varmı?
Betulsna Mernana Cnm bnm adetim henüz geçmeden yumurtlamayı gördükten sonra ovulasyon testi yaptım sonrasında adet olacağım gün test yaptım hamileydim. İnşallah hamilesindir. O değilde gebelik testi yok mu yapsana kız ☺️
Mernana Rukiye-55 canım bende bilmiyorum hiç böyle gecikmezdi kasığımda batmalar oluyor yarın tekrar yapıcam ovulasyon testine bakalım artık 🤭
Violetta Mernana hamile olabilirsin . Hızlıresimyükleye girip oraya yükliceksin sonunda çıkan linki kopyalayıp yapıştırcaksın
Fatma_24- Mernana yumurtlamanın üstünden 14 gün falan geçmiş kanda belli olur hamileyseniz kesin sonuç
Violetta Mernana evet oldu 😊 benim bu durumda olanlarda gördüğüm hamile çıktılar. Tekrar bir test yapın bence
Mernana Violetta yarına kadar gelmezse yarın tekrar ovulasyon testini yapıcam canım ondada böyle çıkarsa gebelik testine geçicem
Fatma_24- Mernana inşallah vardır canım hayırlısı olsun üzme kendini Rabbimiz ne zaman diliyorsa o zaman nasip oluyor 🧡
Mernana Rukiye-55 canım hala adet olmadım ben idrar negatif çıktı dün yaptığım. Pazartesi kan vermiştim 0.19 çıkmıştı birdaha kan vermek istemiyorum o yüzden bekliyim diyorum ama allak bullak oldum bunaldım iyice 😫 bu belirsizlik çok kötü
Mernana Rukiye-55 birde sabaha karşı kahverengi bir akıntı gelmiş çok çok az acaba yerleşme olabilirmi?