Aysenur41 Prensannesii38 bnm sag altta agrım vardı sadece bi bölgedeydi apandisit felan olabilir dediler korktum biraz. Doktorum bölgesel ultrason cektirdi. Rahim bğyüdüğü için orayada artık cok mu yüklendiyseM lenf bezleri zedelenmiş yırtılma olmus gibi az bşe. Bi hafta sonra gecti
Prensannesii38 Aysenur41 gecmıs olsun ınsallah benımde gecer hayırla kucagımıza alırız ınsallah bebeklerımızı
Sehriban65 Prensannesii38 merak etme korkma da canım enfeksiyondandır yada bebek yerini genişletmek istediği için oluyo benimde öyleydi geçiyor hiç üzme kendini soğuk kanlı olmaya çalış bebeğinde etkileniyor senden çünkü
Prensannesii38 Sehriban65 soguk kanlıyım aslında hıc kendımı dınlemem ama dayanılmaz bır agrıydı yatınca da gecmedı ondan korktum suyu ıcmeye calısıyorum ama ıste asırı ıcemıyorum 😔
Melisabkc Ben doktoruma aynı şeyi dedim oda enfeksiyonun var + su içmiyorsun çok su içeceksin dedi 3,4 litre içebildigin kadar iç dedi
Prensannesii38 Melisabkc ınsallah ıcebılırız ve erken dogum va gıbı seylere sebeb olmaz hayırla kucagımıza alalım ınsallah
Melisabkc Prensannesii38 amin inşallah hepimizin endişesi aynı vallahi Allah tam zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Darkgod Mucizebebegim3 suyu az içiyor isen insanmış canım ben de 27 yum hareket hissetmiyorum diye gittim vücudum susuz kaldı gi için çocuk uykuya düşmüş ve alt karın ağrım vardı
Prensannesii38 Darkgod bende hareketını asırı cok hssetmıyorum susuzluktan olabılır ya ıceyım bol bol 🤷♀️
Mucizebebegim3 Darkgod Aslnda suyu akastmiyorum kuzum ben hic. Iciyorum bol bol suyuda hep yeterliydi hatta bundan fazla olmasn dikkat et demisti doktor sekerli hamur vs yeme demisti seker cikmadi ama genede dikkat et demisti
Darkgod Prensannesii38 vallaha ben gittim senin vücut susuz kaldığı için çocuk uyuyor sürekli halsiz düşmüş dedi
Betl35 Prensannesii38 Enfeksyon ıcın ılaç verdilermi peki canım? Benimde bugun idrar da enfeksyon çktı Bende 20. Haftadayım sağ kasıgımda pluyor ara ara ağrı. Doktorn nededi peki
Prensannesii38 Betl35 ocean mummy ısımlı enfeksıyon ıcın bırsey verdı ama ben cok sık doktor degıstıgım ıcın kendı doktorumu belırleyım ondan sonra kullanmaya baslayım diyorum bol su ıcmeye calısıcam ama agrım gectı cok sukur suan 🤷♀️
Prensannesii38 Mucizebebegim3 yemek duzenlı yıyemıyorum ne yapıcamı sasırıyorum bazen vıcdan azabıda cekıorum mesela sabah kahvaltı canım ıstemıo kekle gecıstırıyorum süt ıcıyorum 🤷♀️
Prensannesii38 Mucizebebegim3 normal dedı ultrosondan baktı ama sundan agrın olabılır demedı hıcbır doktor dogru durust aydınlatmıyor bende buna cok uzuluyorum enfeksıyon kana baktı ultrosona baktı kıstımı soledım sıkıntı yok dedı agrım gecınce duruyorum 6 sında kontrolum var bundan sonrakı devam edıcem doktorumu ovuyorlar ınsallah memnun kalırım 🤷♀️
Mucizebebegim3 Prensannesii38 Banada ayni seyler yapildi ama nst yede baglandim sancima bakildi benim enfeksiyonumda azalmis sukur . BENIMD EYARIN KENDI DOKTORUMA KONTEOLUM AMA YINEDE DAYANAMADM .HA ACILDEKI DOKTOR AGZINI NILE ACMADI KUZUM HEMSIRELERLE KONUSTM SADECE
Kumkat Bebeğinizin tam buyume haftaları olduğu icin rahim kaslariniz geriliyor dolayisiyla ağrınız oluyor bu cok normal, doktorunuza mutlaka danışın ama kendinizi ve bebeginizi boşu boşuna strese sokmayın tadini çıkarın hamileliginizin
Prensannesii38 Kumkat tesekkur ederım dayanılmaz agrı oldugu ıcın endıselendım tesekkur ederım dusuncelerınız ıcın 😌
Cz34 Prensannesii38 balık yağı için ve bol su için ben çok aşırı su içiyorum canım istemese bile şu ana kadar hiç ağrım sızım olmadı olsada çok böyle şiddetlide olmadı