Prensannesii38 Bugun sabahtan berı sag alt kasıgımda agrı var doktora gıtttık kan ıdrar testı yaptı az enfeksıyon var omu agrı yapıo olabılır bıse demedıler bebek buyudugu ıcınmı yoksa boyle canımı alan bır agrı dayanamıyorum 😔
Mucizebebegim3 Prensannesii38 27+3deyim ayni durum bendede var post actim bekliyorum sol tarafimda benimde .Acile gidicem esimi bekliyorum .Birde bebegmin hareketleride yavasladi gbi oda korkutuyor beni😣
Cz34 Prensannesii38 Bende 3 aydan sonra olmaya başladı canım halada var hamileliğin son aylarındayım yoruldugumda oluyor idrarımda falanda birşey çıkmadı batma oluyor yani
Asumrl Prensannesii38 benimde gecen hafta oyleydi enfeksiyon sandim yalanci doğum sancisi cikti doktor bir gece yatirdi hastanede su an ilac alip yatiyorum surekli
Prensannesii38 Mucizebebegim3 gercekten aglamaktan bı hal oldum dayanamıyorum ama bıseyde yapmadılar gıdınce 😔
Darkgod Mucizebebegim3 suyu az içiyor isen insanmış canım ben de 27 yum hareket hissetmiyorum diye gittim vücudum susuz kaldı gi için çocuk uykuya düşmüş ve alt karın ağrım vardı
Mucizebebegim3 Prensannesii38 Yok aglama birsey olsayfi sende soylerlerdi kuzum mutlaka sen sikma canini enfeksiyonda yapiyor o agrilari .Ama benimki batma seklinde hareketleride yavasladi diye tedrginjm ben kendimkinden yoksa ben enfeksyona bagliodm kendiminkini
Cz34 Prensannesii38 adet sancısı gibi şeyler hissetmeniz çok erken daha o doğum sancısında yalancı sancılarda oluyor
Prensannesii38 Cz34 büyüdüğü için oluyor oleyse gercekten hayırlısıyla kucagımıza alalım acıdan agladım canımda hıc tatlı degıldır ama 🤷♀️
Prensannesii38 Cz34 bende ondan endıselendım kıst var demıslerdı e onunda hıc bır etkısı yok dıyo 4 doktora gıttım hepsıde enfeksıyondan mı dedm oda asırı cıkmamıs dedı 🤷♀️ ama agrı dınmıyor
Cz34 Prensannesii38 balık yağı için ve bol su için ben çok aşırı su içiyorum canım istemese bile şu ana kadar hiç ağrım sızım olmadı olsada çok böyle şiddetlide olmadı
Prensannesii38 Asumrl doktorumu henuz tam netlestıremedım ıcın hep farklı doktora gıttım hepsıde farklı bsey dedı hangisine ınanacagımı sasırdım bı tane com ovulen sevılen doktor buldum onada 6 martta randevum ınsalah sıkıntı olmaz o zamana kadar 😔 cok gecmıs olsun sızede
Asumrl Prensannesii38 tesekkur ederim benimde ayni oldu surekli gittigim doktor bana hicbisey demedi surekli yanina gittim enfeksiyon mu agrim var diye sonra degistirdim doktoru kasilma var yalanci dogum sancisi dedi boylece doktorumuda degistirmis olduk hemen tedaviye basladi otekinde kalsam nolcaktim acaba
Prensannesii38 Asumrl gercekten canımızı kımlere emanet edıyoruz 😔 doktor gercekten cok onemlı ozele gıdıyoruz gene aynı ılgısızlık bende gıdıcem doktordan umıtlıyım ınsallah ıyıdır hayırla kucagımıza alırız ınsallah bıde kımsem yok esım asker sureklı onada dıyemıyorum ızın alması sıkıntı 😔