Canım inşallah vardir bebişin. Bende de polikistik over var 2 sene korundum bide ben. Korunmayı bıraktım kafamdan da tamamen attiktan sonra 5 ay sonra hamile kaldım. Hamile olduğuma ihtimal bile vermedim arkadaşım test yap dedi yaptim aninda cift cizgi ama yine inanamiyorum kan verdim pozitif yne inanamadim. Keseyi görüp kalp atışlarını duyduktan sonra inandım valla cok guzel bi duygu suan 10 haftalığız. Rabbim isteyen herkese nasip etsin insaallah