ilknur_ yazılanlara bakma adetin gecmiş miydi ? Umutlanma varsa süpriz olsun gecenlerde biride bana böyle demişti varsa vardır ne efekt verip uğraşıyosun demişti çok zorıma gitmişti ama hamileymişim. Çok umutlanma ama çokta moralini bozma. Rabbim verir rabbim alır asla isyan etme