Eken bizde 27+2 olduk toplamda 15 kilo almışım ama nereye gitmiş hoc bilmiyorum bi göbeğim tek var çift yumurta ikizlerini bekliyorum biraz aceleciler erken gelmek istiyorlar ilaçlarla filan durdurmaya çalışıyoruz Allahın izniyle zamanında sağlıkla gelsinler 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 normalde mayısın ilk haftası ama dr nisan ortası gibi dedi şimdi de mart sonuna doğru bi gelelim hele dedi bakalım artık ne zaman doğmak isterlerse hayırlısı ile gelsinler 🤲🏻🤲🏻🤲🏻💞