Eken bugün randevumuz vardı 26+2 olduk şükür 🤲🏻
Kuzey Efem canım oğluşum arada hareketleriyle canımı acıtsa da en cok babasının sesini duyunca bi heycanlanıp kıpraşsa da heycanla aramıza gelmesini bekliyorumm🐣
Oğlusum biraz ufak olcak galiba 33 cm 947 gram haftasıyla uyumlu dedi doktorumuz ☺️
Hala işe gidip geliyorum bu haftaya kadar iyiydi ama dünden beri biraz ağrılarım kasılmalarım başladı sanki ,bu arada şuana kadar 6,5 kilo aldım🤦🏻♀️
nasipse 23 mayıs da bekliyoruz miniğimizi 🌸