İnşallah bir problem yoktur. Ancak bu gibi durumlarda post açıp ayşenin, fatmanın yorumunu almak yerine hemen doktoruna yada sağlık ocağına gitmen yararlı olur. Çok ciddi bir durum hemen hastaneye git diyende olur , su iç ayakta bekle hareket eder diyende olur...