Tanık olduğum bir olay; aynı haftada olan bir bayan acilen doktoruma geldi. Bebek öğlenden akşama kadar hareket etmemiş. Maalesef bebeğin eşi anne karnında ayrılmış ve bebeği kaybettiler. Anneyi de zor kurtardılar. Bu durumlar ciddiye alınmalı, çok uzun süre olmuş. Doktora gidin mutlaka.