TheSunshine amin insallah canim bende 3. Yilima girdim 3 gebeliğim şükür ki rabbime 27 haftalık olduk kizim ile. 2 kaybim oldu ilkden 9 ay sonra hamile kaldim 7 haftaluk düşük oldu tabu ilk de kayıptı diye baya üzüldüm basta sonra kendine gel dedim rabbim bildiği birsey vardir dedim. Rabbim bizlere sağlıklı evlatlar nasio etsin insallah. Kimse kucağı boş kalmasin.