YagizAsyaMom
Zynp01 Estafurullah kırılacak bir durum yok, kızım da her şey hatta tüm gelişimi önden gidiyordu doğumdan sonra ki ben öğretmen bir anneyim, bilinçli davranıp çocuk gelişimi uzmanına bile ara ara danışıyordum ama harfleri 11 aylıkken tanıması, 7 aylıkken ismini söylemesi çok hızlı bir gelişim diye korkutmuştu beni, göz teması hep vardı cıvıl cıvıl bir bebekti ama tüm uzmanlar çok zeki bir kızın var dediler sonra 16 aylıkken birden içine kapanıp kitaplar dışında hiçbir şeyle ilgilenmemeye başladı birden 16 aylıkken 2 tane istanbulda 2 tane de izmirde üniversite hastanesine başvurdum anlattım testler yapıldı senin kuruntun saçmalama dediler. Hatta ismini vermeyeyim kitapları olan çok ünlü bir çocuk paikiyatristine tüm maaşımı verip gitmiştim😊O bile senin kuruntun dedi. 2 yaşında sonunda benim kuruntum olmadığını kabul eden bir psikiyatristle tanı aldı kızım.Anneler bilir hisseder. Çevrenizde ya da Allah korusun sizler böyle bir şey hissederseniz kötü bir sonuç alacağınızı bilseniz de kaçmayın kabullenin erken eğitim çok önemli ve inanın anneyi duyamasam da dilinden o bakışlarıyla öyle bir seni seviyorum diyor ki kızım her şeye değer🙏🏻❤️Kim varsa bu durumda endişelenen bilgi almak isteyen ben her türlü desteğe hazırım