Birnefes sinber benim sat 1 subat ama erken degil mi daha belirti icin 3. Ayimiz denemede bu ay bir yanim olur diyor bir yaninda heweslenme diyor bilmyrm Allah isteyen herkesr versn ins ama beklemek.cok zor ben bu ay gunum gecene kadar hicbisey yapmycm 2 ay husrana ugradim heveslenmek istemyrm
Tugceecikk sinber sat 7 şubat ben daha yumurtlayamadm 2 3 günüm var :/ sabırszlıkla beklyrm asıl zaman yumurtlama faslı bittikten sonra geçmek blmyr 😣😁
Mahbuss sinber benimde sat2 Şubat Gün yumurtalamaydi tahminimce inofolic combi içiyorum iki aydır ve net hissediyorum geçen ayda 19. Gün yumurtalama diyordum adetimin bir kaç gün geç gelmesiyle kanıtlamis oldum. İnşallah bu ay güzel haberler alırız
Aslihan2 Valla henuz bir belirtim yok benim sat 9 şubat yumurtlamam yarin görünüyo ama ben deniyorum sürekli tutarsa ne zaman öğrenirim en erken acaba 🙄 heyecanlı bir bekleyiş insallah herkese sağlıklı hayırlı bebisler nasip olur
sinber Aslihan2 ben de 6 sında oldum 3/4 gündür kasık ağrım var akıntım yoğunlaştı ve belim sanki öne doğru kırılacak gibi sanırım bu ay erken yumurtluyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah canım
200915 Sat 26 Ocak . 1 haftadır şiddetli karın kaşık bel ağrım var sürekli adet olacakmış gibiyim . Cuma günü adet olmam gerekiyor bakalım olmazsam test yapıcsm
Tgbanne 200915 aynen bende şuan sen gibiyim , aynen bnde 2-3 gündür adet olcak gibiyim vede bugün sağ kasıgımda şiddetli agrı var
Aslihan2 sinber insallah canım bende sadece akıntı var bel ağrım cok yok aman yumurtlama gunu vs biraktm artık kafama gore deniycem 😂
200915 Bir de çok hafif günlük pede kahvemsi leke gördüm şimdi test yapmalı mıyım sizce adetime 3 gün var
sinber 200915 lekeden sonraki gün test yaptığımda regle 4 gün vardı ve silik ama gözle görülür çizgi çıkmıştı ve hamileydim son iki gebeliğimi böyle öğrendim canım ama pıhtılaşmadan dolayı kalpleri durdu
sinber 200915 erken gebelik ya da normal test varsa elinde dene derim ama idrarın koyu renkken dene sıvı alımı olmadan
sinber mucizemibeklerken17 bnm de yumurtlamam bgn gibi görünüyor ovulasyonda bakalım yoğun kasık sancım var ve basınç bir de belime vuran ağrı
sinber Birnefes amin canım evet beklemek zor ve henüz erken fakat belirtiler izlenimler vs burda ortalama fikir çıkar diye postu açtım ben de
Uzm-Nurse Sat 4 Şubat 👍🏻 Ovülasyon testini bıraktım ister istemez bilinç altı stresi yarattı ve bu ay 10 gün erken adet oldum . O yüzden herhangi bir test yapmadan spontane bekliyorum diğer adeti
sinber Uzm-Nurse ben burda öğrenmiştim regl normalde düzenliyken düzensizleşiyorsa erken / geç farketmez o aralarda hamile kalındığını rahim bebek istiyor derlermiş hakkında hayırlısı olsun inşallah
sinber Tugceecikk öncesi ayrı dert sonrası ayrı dert regl günlerimin gelmesini istemezken şimdi günler çabuk geçsin derdindeyim canım 😂
sinber Tugceecikk ovu devam ediyor musun bn programa göre 2 gün daha var ama bu ay belirtiler erken başladığı ve bgn daha da şiddetlendiği için alıp yaptım bgn
Tugceecikk sinber ovülasyon yapıyorm bugün 12. Günüm silik hala cuma doktor randevm var bakalm öğrenrm :)
sinber Uzm-Nurse https://www.kadinlarkulubu.com/amp/threads/adet-duzensizlesmesinden-sonra-hamile-kaliniyormus.231468/ burda öğrendikten snr nette araştırırken bunu buldum canım ben normalde 3 ay önce 4 gün erken 2 ay önce 2 gün erken geçen ay da 1 gün geç oldum bebiş çalışmalarına başlayalı 1 ay oldu hemen hemen ve bu aralarda öğrendim canım bu durumu yani korunmayı bırakmadan bebiş düşünmeden önce başladı düzensizlik normalde saati bile şaşmazdı