Bus_ak18 kuzucum normalde 35 günde bir düzenli adet oluyordum takvime göre 21.gün ovulasyon günümdü ve akıntı takibi ile uyuşuyordu. Ama korunmayı bırakınca gecikmeler olmaya başladı 😔 40 45i buluyor o yüzden kestiremiyorum ama gecikmelerim olduğu için erken yumurtlamiyorumdur diye düşünüyorum bilemedim. Kargo da neden bu kadar bekletiyo anlamadım ki 😏