Bus_ak18 yaa kuzum bisey sorucam 😊 ben şimdi ovulasyon testi siparişi verdim. Cumartesi akşam adet bitti testler sanırım bugün elime ulaşıcak. Ben cumartesiyi 1.gün mu sayacağım yoksa akşam bittiği için saymayacak miyim? 🙈 eğer saymazsam 3.günü başlamış olucam geç mi kalmış oluyorum 🤔