Bende şuan hastanedeyim yaptım .önce aç karına kan alıyorlar 75 lik glikoz sekeri verdiler bi kutu içip bir saat sonra kan vereceksin dediler. Verdim şimdi bir saat sonra bidaha kan testi yani 3 kere kan vermiş oluyorsun. Tabi bu sürede hiçbir sey yiyip içmiyorsun.ben gazozu içtikten 15 dakika sonra cok kötü oldum bayıldım resmen baş dönmesi bulantı baya bi zorladı.bilmiyorum dogrumu yaptım pişman oldum şimdi yapmakla . Eskiden seker yüklemesi mi vardi annelerimiz 8 -10 cocuk dogurmuşlar hepside sağlam bu testlere karşıyım ben .bildigin bebeğe şeker yüklüyorsun ne kadar saglıklı olabilirki .