Arkadaşlar bu tamamen bilgilendirme amaçlı bir paylaşımdır. Şu an hastanedeyim şeker yüklemesi için geldim, önce aç karnına kan alıp sonra kutuda meyveli soda veriyorlar onu içiyorsunuz hiç bir abartılacak tarafı yok. Mide bulandıracak birşey de değil niye bu kadar abartılıyor anlam veremedim doğrusu. Bu sizin ve bebeğinizin sağlığı için, oluşabilecek riskleri önceden görebilmek için. Basitçe yapılan bir şey sakın gözünüzde büyütmeyin. Ben çok stres yapmıştım etraftan duyma şeyler yüzünden.